Sunday 15 January 2012

Salam 2012

Slm semua....
Sekian lama blog ini sunyi....lama tak update blog coz busy... maybe ini kali pertama aku update untuk tahun 2012...
Azam tahun 2011 blum lagi tercapai...tak tahulah nak teruskan atau tidak azam tersebut..biarlah terserah kepada takdir Allah s.w.t untuk menentukan segalanya...Segalanya adalah ketentuanNya....
Tahun ini (2012) aku nak teruskan hidupku seperti biasa - Biarlah hari ini lebih baik dari semalam, hari esok menjadi lebih baik dari hari ini...dan seterusnya... InsyaAllah...

Biarlah aku share sesuatu yang lain dari konsep yang selalu aku share sbelum ini...untuk menyegarkan minta kita yang dah lama meninggalkan alam persekolahan...benda ni aku dapat dari member facebook aku, dan aku rasa x salah aku share benda ini untuk semua .. :)


Klu korang dapat jawapannya, share di sini k... :) aku dah tahu jwpnnya, juz nak tengok bgaimana korang jwb... :) good Luck!

No comments:

Post a Comment